Get Adobe Flash player
Home 09.00.11 - релігієзнавство Про релігієзнавство (10 цитат)

Опитування

Як ви оцінюєте стан освіти в Україні за 5-ти бальною шкалою?
 

Статистика сайту

free counters

РГ ЗиГзаг

Яндекс.Метрика

Про релігієзнавство (10 цитат)

Рейтинг статті: / 0
НайгіршеНайкраще 

1. «Одним из дополнительных подтверждений того, что князь Оскольд был христианином, может служить и тот факт, что, как сообщают летописи, после его убийства язычником Олегом он не был предан сожжению по языческой традиции, но погребен («несоша на гору и погребоша»), как и подобает по христианской традиции, а на месте его погребения был воздвигнут храм в честь св. Николая.» [Шумило С. В. – Князь Оскольд и христианизация Руси./ С. В. Шумило  – К.: Дух і літера, 2012. – С.26-27]

2. «Из этого сообщения византийского императора можно заключить, что в IХ веке при кн. Оскольде  крещение русичей носило характер сугубо добровольного волеизъявления граждан, без общеобязательного принуждения кого-либо к смене веры.» [Шумило С. В. – Князь Оскольд и христианизация Руси./ С. В. Шумило  – К.: Дух і літера, 2012. – С.21]

3. «М. М. Тихомиров спростовував варязьке походження Аскольда та Діра. На його думку, легенда про належність Аскольда, Діра та Олега до дружинників Рюрика є пізньою вставкою.» [Християнізаційні впливи в Київській Русі за часів князя Аскольда: 1150 років: матеріали міжнародної наукової конференції. (Чернігів, 19-20 листопада 2010 р.) / Інститут археології НАН України, Інститут історії України НАН України та ін. – Луцьк: ВМА «Терен», 2011. – С.191]

4. «Однак, згідно свідчень Ал-Іакуба, на початку 50-х рр. ІХ ст. кавказькі народи вже знали про Русь як потужну військову силу, і на рівні з хозарським каганом і візантійським імператором просили у «володаря слов’ян» допомоги проти арабів.» [Християнізаційні впливи в Київській Русі за часів князя Аскольда: 1150 років: матеріали міжнародної наукової конференції. (Чернігів, 19-20 листопада 2010 р.) / Інститут археології НАН України, Інститут історії України НАН України та ін. – Луцьк: ВМА «Терен», 2011. – С.141]

5. «В апорії «Стріла» доводиться, що рух неможливий, якщо допустити перервність простору. Стріла. Що летить, покоїться, тому що предмет, який рухається, завжди займає рівне собі місце, тобто перебуває у спокої кожний момент, а тому він взагалі нерухомий.» [Кремень В. Г. – Філософія: мислителі, ідеї, концепції: Підручник / В. Г. Кремень, В. В. Ільїн. – К.: Книга, 2005. – С.87]

6. «Дьюї прив’язує істину до тієї ситуації, в якій вона з’явилась, і не вважає за можливе поширити її повноваження за межі даної ситуації.» [Кремень В. Г. – Філософія: мислителі, ідеї, концепції: Підручник / В. Г. Кремень, В. В. Ільїн. – К.: Книга, 2005. – С.329]

7. «Другим серйозним потрясінням для християнства на Русі стало запровадження нового ієрархічного підпорядкування Київської митрополії – замість підпорядкування Константинопольському патріархату, митрополія, хоча й тимчасово і формально, перейшла в підпорядкування папі римському.» [Санніков С. В. – Огляд історії християнства: Навч. посібник/ С. В. Санніков. – К.: Світ знань, 2007. – С.427]

8. «Таким чином, християнське чернецтво можна визначити як пристрасне бажання досягнути досконалості найпростішим способом – відходом від недосконалості, хоча Ісус заповідав своїм учням набагато складніший шлях: перемогти світ, залишаючись у ньому, а не виходячи з нього.» [Санніков С. В. – Огляд історії християнства: Навч. посібник/ С. В. Санніков. – К.: Світ знань, 2007. – С.207]

9. «Під час німецької окупації у Києві діяв музей-архів переходової доби. Факт створення його за згодою німців, ідеологічні програмні цілі музею не тільки не сприяли науковому виченню його діяльності, Але зумовили відсутність будь-якої інформації про нього.» [Гирич І. – Київ в українській історії: Києвознавчі статті/ І. Гирич. – К.: Смолоскип, 2011. – С.196]

10. «З різних відділів лаврських музеїв були вилучені й продані: золота ваза з Ольвії, срібний рукомийник авгсбурзької роботи з Софійського собору, золотий з діамантами потир гетьмана Самойловича.» [Гирич І. – Київ в українській історії: Києвознавчі статті/ І. Гирич. – К.: Смолоскип, 2011. – С.201]

На правах реклами:

Освітня бібліотечка

На правах реклами: