Get Adobe Flash player
Home 19.00.01 - загальна психологія, історія психології Про психологічні особливості шлюбу і соло-життя (8 цитат)

Опитування

Як ви оцінюєте стан освіти в Україні за 5-ти бальною шкалою?
 

Статистика сайту

free counters

РГ ЗиГзаг

Яндекс.Метрика

Про психологічні особливості шлюбу і соло-життя (8 цитат)

Рейтинг статті: / 0
НайгіршеНайкраще 

1. «Шлюб не є ні дрібною справою, ні виключно приватним питанням: він лежить  в основі цивілізацій і пройшов крізь усю історію людства [Кофман Ж.-К. Самотня жінка і Чарівний принц /Кофман Жан-Клод. – К.: Темпора, 2011. – 368 с., C.24]».

2. «На противагу сімейному життю, буденність якого може виявитись важкою для сприйняття, але стабілізує ідентичність, життя-соло визначається через буденність, яка становить єдине ціле з «я», але й через складну ідентичність, якою важко управляти [Кофман Ж.-К. Самотня жінка і Чарівний принц /Кофман Жан-Клод. – К.: Темпора, 2011. – 368 с., C.266]».

3. «Знайомство в Інтернеті невідпорно, подвійно привабливе. Завдяки нескінченним обіцянкам, які воно дає (все здається легким і можливим), та завдяки психологічному комфорту, який воно забезпечує, - принаймні доти, доки сидиш перед екраном. Насправді комфорт є відносним, бо Інтернет менш віртуальний, ніж це так часто повторюють [Кофман Ж.-К. Самотня жінка і Чарівний принц /Кофман Жан-Клод. – К.: Темпора, 2011. – 368 с., C.199]».

4. «Інтернет розрізає знайомство на два періоди. Перший період – це безкрайній океан інформації та вступу в контакт на відстані, дивний і новий досвід, де за порухом кліку діляться інтимним, не беручи ніяких зобов’язань, з досі незнаним інтенсивним відчуттям п’янкої і цілком нестримної легкості буття. Другий період – це зустріч один на один «у справжньому житті [Кофман Ж.-К. Самотня жінка і Чарівний принц /Кофман Жан-Клод. – К.: Темпора, 2011. – 368 с., C.203]».

5. «Союз автономної жінки та Чарівного принца видається протиприроднім: вони живуть у двох радикально протилежних світах. Вона перебуває у світі конкретного. Він – у світі мрії. Вона відчайдушно вписана в найактуальніші рухи своєї епохи, намагаючись дати раду (сама-одна) своєму майбутньому, а для цього має вирішити, вибрати, оцінити в усьому, включно з коханням. Він, навпаки, ледве позбувшись своїх середньовічних приваб, пропонує, щоб вона чемно чекала на свою долю, дозволила Коханню себе засліпити, не придивляючись до цього пильніше [Кофман Ж.-К. Самотня жінка і Чарівний принц /Кофман Жан-Клод. – К.: Темпора, 2011. – 368 с., C.292-293]».

6. «Автономна жінка, так само, як і жінка шлюбна, має домогтися того, щоб повністю прожити свої мрії, вірити в них (якийсь час) так, немов би вони реальні, водночас чітко відрізняючи їх (решту часу) від справжньої реальності [Кофман Ж.-К. Самотня жінка і Чарівний принц /Кофман Жан-Клод. – К.: Темпора, 2011. – 368 с., C.296]».

7. «Попелюшка вже не задовольняється чеканням. Її погляд уже не скеровується на палац. Вона стає принцесою виключно завдяки силі своїх кроків, на своєму шляху, де її чекають не лише любовні пригоди [Кофман Ж.-К. Самотня жінка і Чарівний принц /Кофман Жан-Клод. – К.: Темпора, 2011. – 368 с., C.297]».

8. «Де справжнє я жінки, яка сміється, і в жінки, яка плаче? Яка вона є насправді: та, що почувається вільною і сильною, чи та, що,Ю як мале дитя, відчуває себе загубленою? Вся складність ховається у відповіді на це запитання: обидві водночас [Кофман Ж.-К. Самотня жінка і Чарівний принц /Кофман Жан-Клод. – К.: Темпора, 2011. – 368 с., C.55-56]».

Додати коментар


Захисний код
Оновити

На правах реклами: Одежда для крещения все для крещения.

Освітня бібліотечка

На правах реклами: